klue is not dead18 november 2005BelgacomplaintsDe vaste klanten hier hebben vast al in de gaten dat bovenstaande grafiek een vervolg is op de postjes hieronder. Is dit nu niet werkelijk hallucinant??? Grafiek komt uit het jaarverslag van de Ombudsdienst Telecommunicatie, een dienst waarvoor ik dit weekend eens een dossiertje over mijn geval ga opstellen.
Comments:
hoe zijn de klanchten berekend. Als het slechts op aantal is is het normaal dat Belgacom als grootste bovenaan staat. Of is het berekend op hun eigen percentage?
ook al zal belgacom gezien haar grootte relatief gezien aan meer klachten komen, toch is het wraakroepend dat ze er blijkbaar niet in slagen om een deftige dienstverlening te bewerkstelligen. ik herinner me ook nog de drie dagen die ik aan de telefoon heb doorgebracht om toch maar bediend te kunnen worden. het zou niet mogen. dus: go lieve!
Heb in het postje even de link naar het jaarverslag toegevoegd (PDF-file, 2MB), voor wie zich er eens in zou willen verdiepen...
Een reactie posten
<< Home Archives |