klue is not dead

25 november 2005

 

Het leven van Lieve: deel 5

22/11: Telefoon gekregen van Scarlet met de mededeling dat 'het ticket afgesloten is'. Thuisgekomen blijkt er nog steeds geen ADSL te zijn.

23/11: Gebeld met de helpdesk: 'Oh, maar dat ticket is helemaal niet afgesloten mevrouw. Heeft men u dat gezegd? Vreemd!' Maar ik geef dit door aan mijn verantwoordelijken, ik beloof u dat het deze week nog opgelost word!
Ik blijf beleefd en onderdruk een bulderlach.

24/11: Ik besluit de helpdesk andermaal te bellen om te weten te komen WAT nu eigenlijk het probleem is. Ik vind dat ik dat na zolang wachten wel mag weten. Ik krijg een of ander jongetje aan de lijn dat mij niet kan helpen: 'Het dossier ligt bij een andere dienst mevrouw'. Ok, mag ik dan asjeblieft iemand van de andere dienst spreken? 'Die zijn niet telefonisch bereikbaar mevrouw'.
Ja hoor en ik heb 6 tenen aan elke voet. Komaan, ik WEET dat iedereen daar een telefoon heeft, jullie zijn een telecommunicatiebedrijf!! een Een email-adres dan?
'Nee mevrouw het spijt me die mensen zijn niet bereikbaar'.
Ik ben vervolgens niet meer beleefd gebleven, laat ik het daarbij houden.

25/11: Als verjaardagskado krijg ik van Scarlet een email waarin staat dat ik een verhuisformulier moet invullen en dat daarna alles in het werk gesteld zal worden om het in orde te brengen. Een verhuisformulier. NU komen ze daarmee af.
Terwijl we begin SEPTEMBER belden naar Scarlet met de vraag of we iets moesten doen wanneer we gingen verhuizen. 'Nee mevrouw, dat gaat automatisch, u moet niks doen.'
Op het verhuisformulier staat verder: "Om de verhuis vlot te laten verlopen vragen wij u onze diensten minstens 4 weken op voorhand te verwittigen."
Nog minstens 4 weken wachten, met andere woorden.

Comments:
Pay them a visit with your 2 best friends:

Heckler & Koch :-D
 
Een reactie posten

<< Home

Archives

oktober 2005   november 2005   december 2005  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?