klue is not dead

17 november 2005

 

Het leven van Lieve: deel drie

17/11 - 08u30: Lieve belt met Kristof van de klantendienst van Belgacom. Dag Cédric, de mij beloofde technieker is gisteren niet langsgekomen omdat hij staakte. Wanneer zou hij misschien eventueel zin hebben om wél te werken en bij ons langs te komen om ons al 2 maanden en 9 dagen niet werkende telefoonlijn te fiksen?
Vandaag al tussen 12u30 en 16u30!? Oh da's leuk - maar kan hij me asjeblieft wel een uur voordien opbellen, want ik werk wél en moet dan weer in zeven haasten naar huis komen.

17/11 - 15u30: Lieve belt met Cédric van de klantendienst van Belgacom. Dat de technieker vandaag nog altijd niet is langsgeweest, en of ik me geen zorgen moest maken? Neenee, ik sta op de lijst. Dat komt in orde.

17/11 - 16u30: Lieve belt met Sofie van de klantendienst van Belgacom. Dat het nu 16u30 is en dat de technieker niet is langsgeweest. Of ik even mag doorverbonden worden met de technische dienst? Tuurlijk mag dat - ik heb mijn dagelijkse dosis diensten nog niet helemaal gehad.
Krijg iemand van de technische dienst aan de lijn, laat ons hem gemakkelijkheidshalve Jos noemen want hij klonk als een Jos.
Zit er misschien een briefje in uw bus mevrouw?
ZUCHT.
Oh u werkt overdag, u bent nu niet thuis. Ah vandáár dat u voordien opgebeld wilde worden. Goh da's raar dat is blijkbaar niet gebeurd. Maar de eerstvolgende vrije afspraak is dinsdag 22/11. Dan komt er echt iemand langs hoor. Jaja.

(Wordt ongetwijfeld vervolgd)
(ps: kent er iemand een advocaat die hier een stevige zaak van kan/wil maken?)

Comments:
Kan je geen klacht indienen bij het BIPT? Bij mij hielp het ook als ik zei dat ik onmiddellijk mijn contract wou opzeggen, dat het mij niet kon schelen dat dat geld zou kosten (want dat is altijd hun stok achter de deur). Zeg bijvoorbeeld aan een commerciële dienst van Belgacom dat je naar Coditel zal gaan. Meestal zal je plots een manager aan de lijn krijgen...
 
Een reactie posten

<< Home

Archives

oktober 2005   november 2005   december 2005  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?