klue is not dead16 november 2005Het leven van Lieve: deel twee
Herinnert u zich onze Belgacom-perikelen nog van enkele postjes hieronder?
Vervolg: 16/11: Vandaag zou er een tecnhieker langskomen! Die zal een uur voor hij langskomt telefoneren zodat één van ons naar huis kan om hem binnen te laten. Tegen 16u nog altijd niks van geen technieker gehoord. Lieve belt alweeer het nummer dat ondertussen in haar geheugen gebeiteld zit: 0800/22800, de klantendienst van Belgacom. Of er eventueel misschien indien mogelijk als-we-héél-braaf-zijn toch nog iemand zoals afgesproken zou kunnen langskomen vandaag? "Oh, mevrouw - Dat is nu wel spijtig want vandaag staken onze techniekers." En nee, niemand vond het nodig om u daarvan op de hoogte te brengen, gesteld dat u speciaal daarvoor zou thuisgebleven zijn, of gewoon: uit beleefdheid. En of ik morgen eens terug kan bellen? Echt, ik kan er tegenwoordig om lachen. Een beetje. Een beetje groen. geel. smurfenblauw.
Comments:
een gepeperde brief richting TestAankoop, als meerdere mensen dat doen komt Belgacom een dezer weer es op negatieve wijze in de media. dit is al te grof!
Vind ik ook, en heb ik trouwens ook gedaan ivm Belgacom, maar dan ivm met hun marketing-technieken. Het gaat echt niet goed met Belgacom!
Een reactie posten
http://www.internation.be/2005/11/17/belgacom-gaat-hard/ << Home Archives |