klue is not dead

07 december 2005

 

Bloggers kunnen begot toch een stukske zagen

Naar aanleiding van alweer een interessante (*gaap*) blogdinnerdiscussie kreeg ik een idee:

Waarom geen Blogdrink organiseren (moet daar altijd gegeten worden? zie ook de Sufjan Stevens Drankhappening :) ... en vragen aan alle lezers en daarbij dus iedereen die wel óf niet komt vooral NIET te laten weten of ze wel al dan niet zullen komen? Zo blijft het voor iedereen een verrassing met wie ze wél dan niet mogelijkerwijs een handje zullen mogen schudden.

Langs de andere kant... wie durft het risico nemen om bij weinig succes in een knusse tête-à-tête met LVB en of Dominiek terecht te komen? :)

(ps: lees ook Michels heerlijk heldere kijk op de zaak)

Comments:
Drinken Ok maar een croqueske zou er toch ook ingaan zene.
 
Die post van Dominiek vond ik nog wel grappig maar ik vond eigelijk voor die Michel zagen. Is deels terechte kritiek afbreken niet een beetje gemaklijk?
 
ivm die croques: ik heb u wel herkend, Fré! Ge moet nog maar es langskomen he voor een croqueske :)

ivm die post van Dominiek: het was een hoop gelul en ik snap niet wat er terechte kritiek valt te geven over een aantal bloggers die samen ribbekes willen gaan eten.

Of neem jij een quote als deze misschien wel serieus?

"Ik kaart graag controversiële onderwerpen aan, waarop het gevaarlijk is een standpunt in te nemen. Want dat vind ik nu eens gesprekken die aan het denken zetten, dergelijk gediscussieer en gefilosofeer vind ik veel boeiender en verrijkender dan de smalltalk waar ik op vandaag al vaak te veel mee geconfronteerd wordt "

En let op... zometeen gaat hij zeggen dat dat ironisch bedoeld was ;)
 
"Langs de andere kant..."

Dat ruikt naar bloggerkontneukerij. ;)

Ach, 't is gewoon pure kolder. Het is steeds hetzelfde: iemand neemt een controversieel standpunt in of schopt tegen heilige huisjes, en het spel zit op de kar.
Een tête-a-tête met Dominiek of Lvb? Ik zou niet goed weten waarom niet. Voor mijn part zelfs met Tanguy Veys. Ik vrees dat er gewoon geen respect meer bestaat voor afwijkende meningen, en eigenlijk is elke mening per definitie wel een beetje afwijkend...
 
gijlie bloggers kunnen inderdaad begot een stukske zagen!
 
Een reactie posten

<< Home

Archives

oktober 2005   november 2005   december 2005  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?